Oldalmenü
Diavetítő
Naptár

31.óra

EGÉSZSÉG 8.

Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör

32.óra

EGÉSZSÉG 9.

Értékelő teszt kitöltése

Szerintünk az egészség I./2. Csoportmunkák bemutatása ésértékelése

 

33.óra

 

VILÁGNÉZET 1.

 

Hogyan gondolkodik a világ? A világ vallási, filozófiai és tudományos irányzatainak áttekintő bemutatása

Elméleti óra ? táblázat. HF: TK-SZGY: 124-138.old.

34.óra

VILÁGNÉZET 2.

A ?Hitek és utak? címú film megtekintése és órai feldolgozása

HF: TK-SZGY: 138-168.old. Felkészülés csoportmunkára

35.óra

VILÁGNÉZET 3.

?Szerintünk a világ? I. csoportmunka bemutatása és értékelése

Játékos, gyakorlatias bemutató a csoport hitéről, világlátásmódjáról, credojáról

36.óra

VILÁGNÉZET 4.

?Szerintünk a világ? II. csoportmunka bemutatása és értékelése

Játékos, gyakorlatias bemutató a csoport hitéről, világlátásmódjáról, credojáról

37.óra

VILÁGNÉZET 5.

?Négy szócskát üzenek? A magyarságunkról szóló film megtekintése és feldolgozása

38.óra

VILÁGNÉZET 6.

?MI-EGY-MÁS? című film megtekintése és feldolgozása

39.óra

VILÁGNÉZET 7.

Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör

40.óra

VILÁGNÉZET 8.

Értékelő teszt kitöltése

41.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM11.

A világ környezetvédelmi kultúrájának a bemutatása

Elméleti óra. Táblázat HF: TK_SZGY: 168-200.old feldolgozása. Felkészülés csoportmunkára, a stratégiai társasjátékra

42.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 2.

AGondolkozz globálisan, cselekedj lokálisan? xímű, humánökológiai szemléletről szóló film megtekintése és órai feldolgozása

43.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 3.

A V-edd meg a világot? című, a reklám és média kultúráról szóló film megtekintése és feldolgozása

44.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 4.

Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?

Csoportmunka prezentációsk megtekintése és értékelése I.

45.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 5.

 

Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?

Csoportmunka prezentációk megtekintése és értékelése II.

46.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 6. KÖRNYEZET

VÉDELEM 7.

Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?

Csoportmunka prezentációk megtekintése és értékelése III.

47.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 8.

Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?

Csoportmunka prezentációk megtekintése és értékelése IV.

48.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 9.

Fantáziabolygó-készítés ? csoportmunka

49.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 10.

A fantáziabolygók bemutatása I

50.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 11.

A fantáziabolygók bemutatása I

 

51.óra

 

KÖRNYEZET

VÉDELEM 12.

 

Az indián nagyfőnök jóslata- Az irodalmi mű órai feldolgozása

52.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM.13

Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör

53.óra

KÖRNYEZET

VÉDELEM 14.

Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör

54.óra

OSZTÁLY/

CSOPORT

VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.

Az élő stratégiai társasjáték bemutatása

Csoportátalakulsá, csoportdöntés: Melyik témát kívánja az osztály barakás-önismereti vizsga?munkájaként?, játékaként megvalósítani

55.óra

OSZTÁLY

/CSOPORT

VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.

Élő Stratégiai Társasjáték óra I. Téma: ?

56.óra

OSZTÁLY/

CSOPORT

VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.

Élő Stratégiai Társasjáték óra II.

57.óra

OSZTÁLY/

CSOPORT

VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.

Élő Stratégiai Társasjáték óra III.

58.óra

OSZTÁLY/

CSOPORT

VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.

Élő Stratégiai Társasjáték óra IV.

59.óra

PROGRAMVÉGI ÖSSZEFOGLALÁS I.

Baraka Program-óra összefoglaló. Visszajelző- értékelő kör

60.óra

PROGRAMVÉGI ÖSSZEFOGLALÁS 2.

Értékelő teszt kitöltése

 

A TEMATIKA SZŰKÍTHETŐ!

AZ OSZTÁLYOK SZERINTI IGÉNYEK ALAPJÁN, TOVÁBBÁ AZ OSZTÁLYFŐNÖKÖK ÉS AZ ISKOLAVEZETÉS KÉRÉSE ALAPJÁN EGY CÉLZOTT FELADAT ELÉRÉSE ÉRDEKÉBEN ÁTALAKÍTHATÓ VÁZLATOS ANYAG!

A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉSBEN RÉSZTVEVŐK ENNÉL BŐVEBB TEMATIKA ANYAGOT IS KAPNAK.