31.óra
|
EGÉSZSÉG 8.
|
Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör
|
32.óra
|
EGÉSZSÉG 9.
|
Értékelő teszt kitöltése
Szerintünk az egészség I./2. Csoportmunkák bemutatása ésértékelése
|
33.óra
|
VILÁGNÉZET 1.
|
Hogyan gondolkodik a világ? A világ vallási, filozófiai és tudományos irányzatainak áttekintő bemutatása
Elméleti óra ? táblázat. HF: TK-SZGY: 124-138.old.
|
34.óra
|
VILÁGNÉZET 2.
|
A ?Hitek és utak? címú film megtekintése és órai feldolgozása
HF: TK-SZGY: 138-168.old. Felkészülés csoportmunkára
|
35.óra
|
VILÁGNÉZET 3.
|
?Szerintünk a világ? I. csoportmunka bemutatása és értékelése
Játékos, gyakorlatias bemutató a csoport hitéről, világlátásmódjáról, credojáról
|
36.óra
|
VILÁGNÉZET 4.
|
?Szerintünk a világ? II. csoportmunka bemutatása és értékelése
Játékos, gyakorlatias bemutató a csoport hitéről, világlátásmódjáról, credojáról
|
37.óra
|
VILÁGNÉZET 5.
|
?Négy szócskát üzenek? A magyarságunkról szóló film megtekintése és feldolgozása
|
38.óra
|
VILÁGNÉZET 6.
|
?MI-EGY-MÁS? című film megtekintése és feldolgozása
|
39.óra
|
VILÁGNÉZET 7.
|
Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör
|
40.óra
|
VILÁGNÉZET 8.
|
Értékelő teszt kitöltése
|
41.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM11.
|
A világ környezetvédelmi kultúrájának a bemutatása
Elméleti óra. Táblázat HF: TK_SZGY: 168-200.old feldolgozása. Felkészülés csoportmunkára, a stratégiai társasjátékra
|
42.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 2.
|
AGondolkozz globálisan, cselekedj lokálisan? xímű, humánökológiai szemléletről szóló film megtekintése és órai feldolgozása
|
43.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 3.
|
A V-edd meg a világot? című, a reklám és média kultúráról szóló film megtekintése és feldolgozása
|
44.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 4.
|
Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?
Csoportmunka prezentációsk megtekintése és értékelése I.
|
45.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 5.
|
Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?
Csoportmunka prezentációk megtekintése és értékelése II.
|
46.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 6. KÖRNYEZET
VÉDELEM 7.
|
Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?
Csoportmunka prezentációk megtekintése és értékelése III.
|
47.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 8.
|
Mit tehetünk egyénileg környezetünk védelméért?
Csoportmunka prezentációk megtekintése és értékelése IV.
|
48.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 9.
|
Fantáziabolygó-készítés ? csoportmunka
|
49.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 10.
|
A fantáziabolygók bemutatása I
|
50.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 11.
|
A fantáziabolygók bemutatása I
|
51.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 12.
|
Az indián nagyfőnök jóslata- Az irodalmi mű órai feldolgozása
|
52.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM.13
|
Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör
|
53.óra
|
KÖRNYEZET
VÉDELEM 14.
|
Összefoglalás: Csoportmunka, Székkörös visszajelző és megosztó kör
|
54.óra
|
OSZTÁLY/
CSOPORT
VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.
|
Az élő stratégiai társasjáték bemutatása
Csoportátalakulsá, csoportdöntés: Melyik témát kívánja az osztály barakás-önismereti vizsga?munkájaként?, játékaként megvalósítani
|
55.óra
|
OSZTÁLY
/CSOPORT
VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.
|
Élő Stratégiai Társasjáték óra I. Téma: ?
|
56.óra
|
OSZTÁLY/
CSOPORT
VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.
|
Élő Stratégiai Társasjáték óra II.
|
57.óra
|
OSZTÁLY/
CSOPORT
VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.
|
Élő Stratégiai Társasjáték óra III.
|
58.óra
|
OSZTÁLY/
CSOPORT
VIZSGA-MUNKA/JÁTÉK 1.
|
Élő Stratégiai Társasjáték óra IV.
|
59.óra
|
PROGRAMVÉGI ÖSSZEFOGLALÁS I.
|
Baraka Program-óra összefoglaló. Visszajelző- értékelő kör
|
60.óra
|
PROGRAMVÉGI ÖSSZEFOGLALÁS 2.
|
Értékelő teszt kitöltése
|
A TEMATIKA SZŰKÍTHETŐ!
AZ OSZTÁLYOK SZERINTI IGÉNYEK ALAPJÁN, TOVÁBBÁ AZ OSZTÁLYFŐNÖKÖK ÉS AZ ISKOLAVEZETÉS KÉRÉSE ALAPJÁN EGY CÉLZOTT FELADAT ELÉRÉSE ÉRDEKÉBEN ÁTALAKÍTHATÓ VÁZLATOS ANYAG!
A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉSBEN RÉSZTVEVŐK ENNÉL BŐVEBB TEMATIKA ANYAGOT IS KAPNAK.